fbpx
Close

Jak zaručit větší sledovanost vašich videí?

👉Jak zaručit větší sledovanost vašich videí?

Chceme, aby naše video vidělo co nejvíce lidí. Tak to je přesně to co chtějí většina podnikatelů na sociálních sítích.
“Čím více lidí uvidí naše video, tím lépe si povede náš produkt nebo služba.”

Ano i ne. Shlédnutí videa nezaručí, že si hned někdo od vás nakoupí, ale buduje se minimálně povědomí o značce. Tím pádem čím více lidí uvidí naše video = tím lépe zacílíme publikum a tím lépe může dojít ke konverzi.

Jak tedy docílit toho aby videa vytvořená pro soc.sítě shlédlo co největší publikum lidí?

Nyní vám prozradím 3 klíče k úspěchu.

👉1) Vytvářejte videa v rozlišení 1080×1080 (formát 1:1)
Je to univerzální formát, který přehraje každá platforma (Instagram/Facebook/Stories)
Dnes je většina lidí na telefonech (rozlišení obrazovek je vertikální) proto když nahrajete video ve Full HD rozlišení 1920×1080 (16:9) širokoúhlý formát, tak je video na sociálních sítích lehce přehlédnutelné. Zabere menší vysibilní plochu než čtvercové video a tím pádem může dojít k “přehlédnutí videa”

👉2) Videa do 60 sec
Kratší videa mají větší efekt než delší videa. Jedná se o “míru udržitelnosti publika”
60 sec videa vložíte do kanálu vybraných příspěvků na Instagramu a Facebooku

👉3) Zaujměte během prvních 3 vteřin
první 3 vteřiny jsou klíčové. Odhalí jestli divák bude pokračovat ve sledování videa, nebo přejde na další příspěvek.
Proto obsah je brán zde až na druhém místě. Dejte si práci a zapřemýšlejte jaký catche/hook sdělíte v prvních 3 vteřinách videa a přemluvíte diváka dodívat video do konce.

TomasHiller.cz
www.tomashiller.cz
www.instagram.com/tomashiller.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *